07. feb. kl. 10:59
Vet du hvor mange e-poster du får i løpet av en dag? I gjennomsnitt får en person rundt 100 e-poster hver dag, inkludert både jobbrelaterte og private e-poster. Derfor er det ikke alltid like lett å skille seg ut! Nå tenker du kanskje at du kan finne det optimale tidspunktet, komme med et superbra tilbud eller sende ut flere e-poster. Og det er gode utgangspunkter, for det er viktig å teste seg fram, men husk at alle bedriftene du konkurrerer med gjør akkurat det samme.
Derfor har du en enestående mulighet til å skille deg ut i mengden ved å ha et e-postdesign som virkelig treffer – som gjør det enkelt for leseren å skjønne hva hensikten med e-posten er, og hvorfor nettopp dette er relevant for dem. For det har nemlig ikke alle konkurrentene dine!
Når den gjennomsnittlige personen bruker under 10 sekunder på å skumme gjennom en e-post, og enda mindre tid hvis de åpner e-posten på mobil, må man klare å fange interessen og formidle budskapet raskt gjennom et forståelig og estetisk design. For ja, design, uansett flate, er viktig!
Jo, først og fremst har vi en liten 15-minutters video du kan se hvis du har tid i lunsjen. Du får også seks tips her som du kan bruke når du skal sette opp e-posten din.
Du kan se videoen her: lunsjinar: e-postdesign og innhold
Her er 6 tips du kan ta med deg når du skal sette opp din e-post.
Og du, hvis du trenger hjelp eller har flere spørsmål om MA-system, markedsføring, design, analyse, eller innhold, ta kontakt med oss, da vel. Vi har en hel gjeng flinke folk som er spesialister på nettopp dette!
Synes du dette var spennende å lese om? Få oppdatering om nye blogginnlegg og arrangementer fra Bas.