Bas hjelper Lederne med å bli ledende på personalisert kommunikasjon🏆

Av Helga Stormo

14. juni kl. 11:55

F.v.: Seksjonsleder for marked og kommunikasjon i Lederne, Inger Kringlebotten, fagansvarlig innen Marketing Automation i Bas Kommunikasjon, Trine Marcussen, og CRM- og analyserådgiver i Lederne, Karina Dunvold.

Lederne er en partipolitisk uavhengig fagforening for ledere, fagspesialister og betrodde ansatte.

Med Inger Kringlebotten og Karina Dunvold i spissen, hadde Lederne et ønske om å bli mer personaliserte i kommunikasjonen. De var derfor på jakt etter et MA-verktøy som kunne hjelpe de med å forbedre kundereisene for sine medlemmer.

Bas ble kontaktet, og sammen utførte vi “Discovery and Design” - en prosess der vi sammen så på hvilke parametre som var viktige for å løfte kommunikasjonen til Lederne. Målet var å finne et MA-verktøy som kunne bidra til sømløs og automatisert kommunikasjon.

Etter Discovery og Design, var vi alle enige om at Agillic var det optimale MA-verktøyet for å løse utfordringene til Lederne. Agillic er nemlig drevet på data og innsikt slik at kommunikasjonen blir tilpasset både kanalen og mottakeren.

Lederne er nå i oppstartsfasen med å komme i gang med Agillic, og Trine Marcussen, fagansvarlig i Marketing Automation hos Bas, er deres høyre hånd i prosessen. Målet er å være live med første kommunikasjon i september 2022.

Vi takker for tilliten fra Lederne, og gleder oss veldig til fortsettelsen på samarbeidet! ❤️

Synes du dette var spennende å lese om? Få oppdatering om nye blogginnlegg og arrangementer fra Bas.


Andre artikler