31. mai kl. 08:30
Tid
31. mai 2023 08:30 - 10:00
Sted
Youngstorget 3 (inngang fra Pløens gate)
Dette frokostseminaret er dessverre avlyst.
Velkommen til vårt gratis frokostseminar hvor Amedia går i detalj rundt implementeringen av deres modell for automatisert oppsalg gjennom personalisert kommunikasjon på tvers av kanaler.
Jobber du i mediebransjen? Ønsker du å lære mer om hvordan man kan bruke data og marketing automation for å forbedre kundeopplevelsen og øke inntektene? Da bør du bli med på dette frokostseminaret.
Den vanligste utfordringen i mediebransjen er å få konvertert prøve-abonnementer om til faktiske abonnementer.
Amedia vil dele sine erfaringer rundt det å implementere en automatisert oppsalgsmodell, som har bidratt til økt abonnementsinntekt og bedre kundelojalitet. De vil også snakke om sin tilnærming til å samle inn og analysere data for å forstå kundenes behov og preferanser, samt hvordan de bruker denne innsikten til å tilby relevante og personlige tilbud til sine abonnenter.
Du vil få høre hvordan Amedia:
Meld deg på nå for å lære mer om hvordan du kan iverksette en vellykket oppsalgsmodell i din virksomhet!
Program:
08:30 – 09:00 Registrering og frokostservering
09:00 – 09:15 Velkommen til frokostseminar
09:15 – 09:45 Amedia presenterer
09:45 – 10:00: Avslutning og Q&A
Foredragsholdere:
Ulrik Aass, produkteier abonnement, Amedia
Nadia Iveland, senior kundekommunikasjonsekspert, Amedia
Dette arrangementet er i samarbeid med Agillic, omnichannel marketing automation-leverandør.
Tid
31. mai 2023 08:30 - 10:00
Sted
Youngstorget 3 (inngang fra Pløens gate)
Ved å melde deg på dette frokostseminaret samtykker du til at kontaktinformasjonen din deles med Agillic