Velkommen på frokostseminar om godt innhold!
Du har investert store beløper i avanserte epost-systemer og komplekse dataplattformer. Men hva hjelper det når innholdet du sender ut ikke engasjerer? Det er i selve innholdet magien ligger (spør bare Norsk Rikstoto, som oppnådde 119% høyere snittomsetning seks måneder etter implementering av personalisert innhold i onboardingen).
Dette frokostseminaret handler om hvordan du skaper innhold som engasjerer og bygger varige kundeforhold - akkurat som i et kjærlighetsforhold der begge parter må jobbe for å holde gnisten levende.
Du vil lære
✓ Hvordan bygge gode kundeforhold gjennom innhold – ikke bare automatiserte utsendelser
✓ Teknikker for å skape engasjement i hele kundereisen
✓ Strategier for å vinne tilbake kunder
✓ Hvordan kombinere teknologi og kreativitet for å oppnå målbare resultater
Hvem er frokostseminaret for?
Dette seminaret er for deg som:
Er lei av å sende ut kjedelig, generisk innhold som ingen bryr seg om
Har investert i dyre MA-systemer, men ikke ser resultatene du håpet på
Vil lære hvordan du kan skape magiske kundeopplevelser gjennom innhold som treffer
Jobber med markedsføring, innhold, CRM / Marketing Automation eller kundekommunikasjon
Du får høre fra disse ekspertene:
Miriam Wallenius: Merkevareekspert som vet hvordan innhold bygger emosjonelle bånd til kundene
Dan Lorntzsen: Frontend-utvikler som kan forene teknologi og innhold i en sømløs kundeopplevelse
Eline Susann Molde: Marketing Automation-ekspert som forstår at teknologi uten godt innhold er bortkastet
Joachim Krogvold: Art Director og vinner av Martech Awards 2024 - mannen bak Norsk Rikstotos prisbelønte personaliserte videoer
4. apr - kl 08:30

Youngstorget 3, inngang Pløens gate