top of page
Kundereiser

Velg riktig system, bruk kundedataene dine best mulig, og bygg kundereiser som treffer.

Kundereise workshop
Kundereise ikon
Vi lager engasjerende kundereiser

Hos Bas Kommunikasjon handler alt vi gjør om én ting – å forstå kundene dine på et dypere nivå og bygge sterke, varige relasjoner.

Vi vet jo alle at lojalitet ikke kommer av seg selv. Det krever mer enn bare et godt produkt eller tjeneste, det handler om hele opplevelsen! For oss betyr det å sørge for at kundene dine føler seg ivaretatt gjennom hele reisen – ikke bare frem til kjøpet, men også lenge etterpå. Det betyr at hver eneste interaksjon, uansett kanal eller plattform, må spille på lag. Det er slik vi skaper en helhetlig opplevelse som styrker relasjonen og bygger lojalitet.

Vi kan hjelpe deg med

Forbedre kundereisen

Ofte kan det være effektivt å få noen friske øyne til å se på kundereisen din slik den er i dag, og få hjelp til å gjøre den enda bedre. Og det kan vi! Vi setter oss gjerne ned sammen med deg og ditt team, dykker ned i dataene, ser på hva kundene dine faktisk gjør (og ikke gjør), og kartlegger hvordan vi kan gjøre kundereisen enda bedre. Vi starter der kunden hører om deg, og avslutter lenge etter at kjøpet er fullført og kunden har fått den oppfølgingen den fortjener. Vårt mål er å optimalisere hvert steg for å gjøre kundereisen så engasjerende som overhodet mulig.

Innsikt og data

Innsikt og analyse kan drastisk forbedre kundereisen, og hos Bas hjelper vi deg med å gjøre kommunikasjonen din både mer relevant og personlig. Med prediktiv analyse gir vi deg verdifull innsikt i hva som driver kundene dine – hva som motiverer dem, hvilke verdier de setter høyest, og når de er mest klare til å kjøpe. Et godt eksempel? Vi hjalp en stor bilaktør med å forutse når kundene var klare for bilkjøp, noe som gjorde at de kunne treffe de rette folkene og øke salget betraktelig

Skape kundelojalitet

Et godt førsteinntrykk er viktig, men det er det som skjer etterpå som avgjør om kunden blir – og blir værende. Vi hjelper deg å bygge lojalitet gjennom taktiske grep som automatiserte velkomstløp, bonusprogrammer, personlig tilpassede belønninger og lojalitetsnivåer som gir mening for kundene dine. Det handler ikke bare om å gi poeng og kuponger, men om å følge opp med relevant innhold, feire milepæler, og sørge for at kundene føler seg sett og verdsatt. Når kundene opplever kontinuerlig verdi i relasjonen med deg, styrker det både tillit, kundetilfredshet og livstidsverdi.

Les mer ⭢

RCS (Rich Communication Services)

En god kundereise krever mer enn riktig timing, den må også være enkel og relevant. Med RCS (Rich Communication Services) kan du sende visuelle, interaktive meldinger direkte til kundens meldingsapp, uten at de trenger å laste ned en app eller klikke seg videre.

 

Hos Bas har vi erfaringen som trengs for å gjøre teknologien til et effektivt verktøy: Vi hjelper deg å finne de riktige bruksområdene, sette opp testløp og skape innhold som faktisk engasjerer. Når hver melding bygger tillit og verdi, styrker du både lojaliteten og livstidsverdien i kundeforholdet.

Les mer ⭢

Kom i gang med RCS

Vil du gjøre mer ut av SMS-kommunikasjonen din? Med RCS kan du sende visuelle, interaktive meldinger som gir høyere respons og bedre kundeopplevelser. Vi hjelper deg med å sette opp, teste og bruke RCS strategisk.

Les mer om hvordan du kommer i gang med RCS.

Lei inn en ekspert fra Bas

Får du ikke maks ut av marketing automation-systemet ditt? Våre spesialister kan hjelpe deg med å optimalisere systemene dine, lage treffsikre kundereiser og skape innhold som engasjerer. Enten du trenger hjelp i en kort periode eller en dedikert ressurs over tid, har vi konsulentene for deg.

Relaterte caser
Bas presenterer marketing automation
Marketing automation Kundereiser
Personalisert onboarding for Norsk Rikstoto

Norsk Rikstoto opplevde at mange nye registrerte seg uten å begynne å spille, og at de manglet samtykke til videre kommunikasjon med nye kunder.

Bas presenterer marketing automation
Marketing automation Kundereiser
Utleie av CRM-spesialister til Amedia

Amedia trengte å forbedre sin kundereise for å øke engasjementet blant abonnentene sine og redusere churn.

Bas logo grønn
Få hjelp med kundereiser
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Vi vil gjerne høre fra deg! Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page