top of page

Videoer, landingssider og artikler for Oris Dental

Innhold

Video

Litt om prosjektet

Oris Dental ønsket å gjøre behandlingssidene sine mer informative og visuelt engasjerende. Målet var å gi pasientene en bedre forståelse av hva de kunne forvente før tannlegebesøkene – alt fra rutinemessig tannrens til håndtering av tannlegeskrekk. I tillegg ønsket de bedre synlighet på Google for å nå ut til flere potensielle pasienter.

Prosjekt

Videoer, landingssider og artikler

Kunde

Oris Dental

Tidspunkt

2022

For å møte behovene deres lagde vi videoer og artikler som både var faglige og enkle å forstå. Vi la stor vekt på å bruke et klart og tydelig språk som alle kan henge med på, samtidig som vi gjorde innholdet interessant og engasjerende.

Dette gjorde vi:

1. Vi produserte videoer for syv behandlinger, med ekte tannleger og pasienter foran kamera. Dette gjorde innholdet troverdig og relevant for målgruppen. Vi sørget for at alt hang sammen og var lett å forstå, fra manus til ferdig film.

2. Hver behandling fikk sin egen landingsside, skreddersydd for å gi både pasientene og Google det de leter etter. Sidene ble SEO-optimalisert ved å gi konkrete svar på det folk faktisk lurer på. Dette sikret at Oris Dental ranker høyt på relevante søk som “tannrens” og “usynlig tannregulering”.

3. Vi skrev artikler og innhold som gikk i dybden på de ulike behandlingene og laget tilpassede formater for sosiale medier og nyhetsbrev. Målet var å treffe målgruppen der de er, og sørge for at de fikk nyttig informasjon i riktig kanal.
 

Se videoen vi lagde om tannrens

Resultater

• Mer SEO-optimaliserte behandlingssider som nå ranker høyt på relevante søk, som “tannrens” og “usynlig tannregulering”.

• Videoene har gjort pasientene tryggere ved å gi dem en klar forståelse av hva som venter under tannlegebesøket.

tannrens.png

"Bas har levert nyhetsbrev, videoproduksjon og annonser til oss gjennom et nært og godt samarbeid. Leveransene har vært solide, og gjør det lett for oss å anbefale dem videre.”

Ranveig Nordgaard

Innholdsprodusent, Oris Dental

Relaterte caser
Innhold Konsept
Konseptet «Gled en som gruer seg til jul»

«Gled en som gruer seg til jul» har satt nye rekorder for Kirkens Bymisjon hvert år siden 2011, og har vunnet gull Max Marketing Mix og ANFO Award.

Innhold Strategi
Utleie av innholdsrådgiver til FINN

FINN.no ønsket bistand til å planlegge, produsere og distribuere thought leadership-innhold rettet mot sine bedriftskunder innen to viktige vertikaler – FINN jobb og FINN motor.

bas logo
Vi vil gjerne høre fra deg
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page