top of page

Implementering av MA-systemet Agillic

Kundereiser

Agillic

Vi lagde e-postdesign til alle Varner sine merkevarer
Litt om prosjektet

Varner trengte støtte til å implementere et nytt markedsføringsautomatiseringssystem (MA-system), Agillic. Utfordringen lå i å redusere manuelle arbeidsoppgaver og samtidig sørge for at medlemmene i de ulike kundeklubbene fikk mer relevant og personlig tilpasset kommunikasjon.

Prosjekt

Personalisert kundedialog

Kunde

Varner

Tidspunkt

Vinteren 2017

Implementering av Agillic

Som samarbeidspartner med Agillic bistod vi Varner med både teknisk oppsett og integrasjon av datastrømmer mellom systemene. Prosjektet omfattet oppskalering av automatiserte kundedialoger i fem land og på tvers av åtte forskjellige fordelsprogrammer for motekjedene Cubus, Dressmann, Dressmann XL, Bik Bok, Carlings, Volt, Urban og WOW.

Vi har også bidratt med CRM-strategi, analytiske modeller, analyse, design av e-postmaler, innhold og drift av den tekniske plattformen. Sammen med kunden gjennomførte vi et pilotprosjekt med bruk av kunstig intelligens (AI) for å optimalisere kommunikasjonen ytterligere. Dette skapte verdifulle læringsmuligheter for både oss og Varner.

BikBok nyhetsbrev

Resultater

Implementeringen av Agillic resulterte i en betydelig reduksjon av manuelle oppgaver, samtidig som Varner kunne tilby mer relevant og målrettet informasjon til sine kundeklubbmedlemmer.

Reduksjon

i manuelle oppgaver

Relevant

kommunikasjon

Vi lagde e-postdesign til alle Varner sine merkevarer
Relaterte caser
Bas presenterer marketing automation
Marketing automation Kundereiser
Kundereiseoptimalisering for Farmasiet

Farmasiet ønsket å forbedre sin kundereise for å skape sterkere lojalitet og mer personaliserte handleopplevelser.

Bas presenterer marketing automation
Marketing automation Kundereiser
Utleie av CRM-spesialister til Amedia

Amedia trengte å forbedre sin kundereise for å øke engasjementet blant abonnentene sine og redusere churn.

bas logo
Vi vil gjerne høre fra deg
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page