top of page

Implementering av MA-systemet Agillic

Kundereiser

Agillic

Implementering av MA-systemet Agillic
Litt om prosjektet

Varner trengte støtte til å implementere et nytt markedsføringsautomatiseringssystem (MA-system), Agillic. Utfordringen lå i å redusere manuelle arbeidsoppgaver og samtidig sørge for at medlemmene i de ulike kundeklubbene fikk mer relevant og personlig tilpasset kommunikasjon.

Prosjekt

Personalisert kundedialog

Kunde

Varner

Tidspunkt

Vinteren 2017

Implementering av Agillic

Som samarbeidspartner med Agillic bistod vi Varner med både teknisk oppsett og integrasjon av datastrømmer mellom systemene. Prosjektet omfattet oppskalering av automatiserte kundedialoger i fem land og på tvers av åtte forskjellige fordelsprogrammer for motekjedene Cubus, Dressmann, Dressmann XL, Bik Bok, Carlings, Volt, Urban og WOW.

Vi har også bidratt med CRM-strategi, analytiske modeller, analyse, design av e-postmaler, innhold og drift av den tekniske plattformen. Sammen med kunden gjennomførte vi et pilotprosjekt med bruk av kunstig intelligens (AI) for å optimalisere kommunikasjonen ytterligere. Dette skapte verdifulle læringsmuligheter for både oss og Varner.

Implementering av MA-systemet Agillic

Resultat

Implementeringen av Agillic resulterte i en betydelig reduksjon av manuelle oppgaver, samtidig som Varner kunne tilby mer relevant og målrettet informasjon til sine kundeklubbmedlemmer.

Reduksjon

i manuelle oppgaver

Relevant

kommunikasjon

Implementering av MA-systemet Agillic

Relevante caser

Video

Innhold

Redningsvestkampanje for Pensjonistforbundet

Over halvparten av alle som drukner i Norge er menn over 60 år. Mange av dem er erfarne sjøfolk som ofte tenker at redningsvest ikke er nødvendig.

Marketing automation

Kundereiser

Ny kundereise for Norsk Rikstoto

Norsk Rikstoto opplevde at mange nye registrerte seg uten å begynne å spille, og at de manglet samtykke til videre kommunikasjon med nye kunder.

bas-logo-brun.png
Vi vil gjerne høre fra deg
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Vi er så lutter øre! Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page