top of page

Implementering av Agillic og utleie av CRM-konsulenter

Marketing automation

Agillic

Morrow2.png
Litt om prosjektet

Morrow Bank, tidligere kjent som Komplett Bank, hadde utfordringer med å drive sine CRM-aktiviteter på grunn av mangel på interne ressurser og kunnskap. De trengte en helhetlig CRM-strategi og verktøy for å effektivisere kommunikasjonen med kundene, samtidig som de etablerte en ny merkevareidentitet etter rebrandingen.

Prosjekt

Implementering av Agillic og utleie av CRM-konsulenter

Kunde

Morrow Bank

Tidspunkt

Siden 2023

Ny MA-plattform og utleie av konsulenter

Bas Kommunikasjon ble en nær samarbeidspartner for Morrow Bank, og vi implementerte Agillic som deres CRM- og marketing automation-plattform. Vi satte opp all kommunikasjon fra bunnen av, designet e-postmaler, og etablerte en ny tone of voice for deres nye merkevare. Siden januar 2023 har vi levert strategi, innholdsproduksjon og kampanjeplanlegging for alle utsendelser, samt hjulpet banken med å etablere en sammenhengende og målrettet kundedialog.

Morrow bilde til nettside 1.png

Resultater

Ved å jobbe tett med Morrow Banks CRM-avdeling har vi hjulpet dem med å kommunisere mer helhetlig og målrettet med kundene sine. Dette har styrket relasjonen til kundene, økt effektiviteten i kommunikasjonen, og hjulpet banken med å nå sine forretningsmål.

Styrket

kunderelasjon

Mer effektiv

kommunikasjon

Morrow bilde til nettside 3 (1).png

«Morrow Bank er svært fornøyd med samarbeidet med Bas, som har hjulpet oss med å etablere et kraftfullt CRM-system. Bas har vist seg å ha god innsikt i bankens behov og produkter, og har levert kreative og effektive løsninger som har styrket bankens relasjon til kundene. Selv under press med korte tidsfrister har Bas levert eksepsjonelle resultater.»

Monica Sundin

Business Developer & Project Manager, Morrow Bank

Relaterte caser
Marketing automation Kundereiser
Personalisert onboarding for Norsk Rikstoto

Norsk Rikstoto opplevde at mange nye registrerte seg uten å begynne å spille, og at de manglet samtykke til videre kommunikasjon med nye kunder.

Marketing automation Kundereiser
Utleie av CRM-spesialister til Amedia

Amedia trengte å forbedre sin kundereise for å øke engasjementet blant abonnentene sine og redusere churn.

bas logo
Vi vil gjerne høre fra deg
Trenger du å sparre med oss om et konkret problem? Møt oss på en kaffe, ring oss eller send oss en mail, så tar vi det derfra.
bottom of page