top of page

Fra bolig til brukeropplevelse: BBL Pivotal når 600 000 medlemmer med én løsning

  • Forfatterens bilde: Siri  H. Rønning
    Siri H. Rønning
  • 30false32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
  • 2 min lesing

What makes your customer tick åpningsforedrag
F.v.: Øystein Lekang (løsningsarkitekt i Bas), Karoline Andrea Skjellum (digital markedsfører i BBL Pivotal), Siri H. Rønning (MA-spesialist og prosjektleder i Bas), Trine Marcussen (fagansvarlig Marketing Automation i Bas), Marie Brekke Karlsen (salg- og markedsdirektør i BBL Pivotal) og Lene Dyrnes (markedskoordinator i BBL Pivotal).

Nå skal de, sammen med Bas Kommunikasjon, personalisere og effektivisere kundekommunikasjonen til medlemmene ved hjelp av et nytt marketing automation-system.  

 

BBL Pivotal leverer digitale løsninger og tjenester som bidrar til effektiv forvaltning, drift og utvikling av boliger og eiendom i Norge. Selskapet ble etablert i 1999 og forvalter i dag over 340 000 boliger og 600 000 medlemmer gjennom sin plattform, Hårfagre. BBL Pivotal tilbyr tjenester innen forretningsførsel, forsikring, digital arbeidsflate og medlemsfordeler, og har som mål å gjøre det enkelt å være styremedlem og beboer i norske boligbyggelag. 

 

BBL Pivotal hadde ett mål: å finne et MA-verktøy som kunne gi en sømløs og automatisert kundekommunikasjon. Etter en grundig prosess inngikk de samarbeid med Bas Kommunikasjon og valget falt på Agillic. Her skal de effektivisere kundekommunikasjonen ved å utnytte funksjonaliteten til MA-systemet til det fulle og gi kundene en personalisert opplevelse. 

 


Dette er et spennende og detaljorientert prosjekt som krever at alt klaffer. Når du har et oppsett som skal gi en unik opplevelse til nærmere 600 000 mottakere, med 25 forskjellige avsendere, krever det en solid rigg hvor dataene treffer riktig sted og at automasjonen går på skinner, sier Trine Marcussen, fagansvarlig for Marketing Automation hos Bas Kommunikasjon. 


Bas Kommunikasjon og BBL Pivotal er godt i gang med arbeidet mot en sømløs og automatisert hverdag. Dette vil ikke bare effektivisere arbeidet til de ansatte i BBL Pivotal, men også løfte kundeopplevelsen til medlemmene i boligbyggerlagene.  

 


Salg- og markedsdirektør i BBL Pivotal, Marie Brekke Karlsen, står trygt i valg av samarbeidspartner: 

Det har skjedd mye siden vi startet opp. Digitalisering og innovasjon har alltid vært en stor del av hverdagen vår, og nå er det tid for å effektivisere og personalisere. Vi har en kompleks oppbygning med mange boligbyggerlag og enda flere medlemmer, men er sikre på at vi har satt de rette folkene på jobben! 



Vi i Bas takker for tilliten og ser frem til fortsettelsen av samarbeidet med BBL Pivotal!



Vil du styrke markedsarbeidet ditt sammen med oss, eller er du nysgjerrig på hvordan vi kan bidra hos dere? Ta kontakt på hei@bas.no så finner vi den løsning som passer best for deg og din bedrift!

bottom of page